Records del meu carrer

Em dic Mercè i visc al carrer de Joaquim Costa, quasi tocant a la Ronda i per costum nomes anar “cap a baix”com deien a casa era per anar a la Boqueria i res més. El meu pare deia que baixar cap avall era de trinxeraires i que hi havia molta “golferia”.

Ara que tenim el Casal Tarradellas, per anar a distreure’ns iel Casal dels Infants, per aprendre informàtica,conec mes aquets barris, que per cert son mol típics i m’agraden molt.

De petita, recordo que, el meu carrer era unbarri moltfamiliari amb molt de transit. Avui en dia, aquest es molt internacional, per la variació ètnica, bé tot es molt diferent però la gent ens adaptem al canvi i anem coneixent coses noves. Això es bo per saber noves costums i tenir una visió diferent del nostre entorn.

Anuncis

Deixa un comentari

