Campió de lluita lliure Rossell

Les fotos del campió Rossell, han sigut cedides per la seva filla DRV, a mi m’han recordat que a la meva època de jove, jo havia anat molt diumenges pel matí, amb un amic, en un local anomanat Gran Price on feien lluita lliure o grecoromana. Entre els lluitadors que més recordo també hi havia Simarro, Lamban, Sotelo, Rillos, Echevarria, Axel Dieter i Tarrés. Precisament Simarro vivia al balcó del costat de casa meva i era monitor de grecoromana del Centre Gimnàstic Barcelonés.

Rossell Rossell 2

Al Gran Price també i feien balls tots els diumenges per la tarda, boxa, concursos de perruqueria i moltes altres activitats com ara eren la presentació de nous productes.

Martí Sallent

Anuncis

One thought on “Campió de lluita lliure Rossell

  1. BONA NIT:
    Jo havia anat al Price quan feien lluita lliure els diumenges al mati. Recordo molts lluitadors, amb el temps al fer-me soci del Centre, en vaig assabentar de que molts d’elles es van formar en el CGB. Quan vaig tindre relació amb les Brunet, ell també era lluitador, la havia vist i amb va causar molta impressió. També vaig veure lluitar al Conde Maximiliano, Tarrés, Lacoma, que era bomber i s’ha encenien els llumins quan sortia i altres que no recordo el nom. Bec que sobre tot hi han records dels anys 50, però crec que quan el Centre va ser important va ser els anys 60 als 70, després amb el creixement econòmic va començar a remetre. Tornaré a escriure en un altra ocasió. Voldria fer una mica de memòria.
    Salutacions

    Jaume Canals

Deixa un comentari

